poniedziałek, 28 listopada 2011

Na różowo - Urodziny

Dzisiaj urodziny obchodzi Angela i z tej okazji karteczka.


Kiedy myślę o różowym kolorze, kojarzy mi się przede wszystkim z dzisiejszą jubilatką. Poza tym od dawna chodziło za mną to zestawienie kolorów: róż i brąz. Więc kiedy powstała kartka oczywistym było dla mnie kto powinien ją otrzymać. Róż, nieco dla złagodzenia landrykowatości -  na brązowym tle, ale i tak wyszło słodko:)

To moje pierwsze doświadczenia z crackle accents - dla niewtajemniczonych to te spękania;-).

 A tu mój patent - pod kroplami akrylowymi przykleiłam drobne koniczynki, dzięki temu wyglądają jakby były zatopione w akrylu.



I to już chyba ostatnia w tym roku karta urodzinowa. Tym samym zamykam sezon na "trzydziestki".
A tak wyglądały pozostałe karteczki na okrągłe urodziny.

W bardzo energetycznych kolorach dla równie energetycznej osoby...


Prosty, ale ujmujący guziczek. A przy okazji widać "przestrzenność" kartki.


Kolejna kartka, tym razem w klimacie retro - powędrowała, z nie małymi przygodami ;-) do Legnicy.


Detale


Uwielbiam klimat retro. Dlatego też zainspirowana tym stylem zrobiłam całą serię kartek. Powstały one z myślą o czterech osobach, z okazji wspólnie świętowanych urodzin.


A tu już każda z osobna.














Kartki są bardzo kobiece i romantyczne. Zresztą retro dla mnie jest zawsze romantyczne, a użyte papiery to "Graphics 45" i wszystko za siebie mówiąca kolekcja "Le Romantique" ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz