niedziela, 30 grudnia 2012

Za mundurem panny sznurem

Czyli kartka dla żołnierza. Jak dla mnie nie lada wyzwanie, zresztą jak każda "męska" kartka:)





Ponieważ to mój ostatni wpis w tym roku chciałabym Wam podziękować za ten mijający. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Witam wszystkich obserwatorów, którzy zawitali do mnie, część w związku z candy, w którym mam nadzieję bawiliście się równie dobrze jak ja. Dla mnie to był świetny rok, bardzo twórczy i pełen wyzwań. Mam nadzieję że dla Was również. A jeśli nie, to mam nadzieję że taki będzie 2013, czego Wam serdecznie życzę. Niech Was wena nie opuszcza, a tworzenie dostarcza wiele radości. Szczęśliwego Nowego Roku! :***

3 komentarze:

  1. Wyszła naprawdę super:) I ja życzę w Nowym Roku wszelkiej pomyślności, dużo zdrówka, głowy pełnej pomysłów oraz samych sukcesów w życiu zawodowym i osobistym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka extra!
    Na ten Nowy Rok życzę Ci szczerze zdrowia, szczęścia i miłości, niech się marzenia spełniają, a oryginalne pomysły nich Cię nigdy nie opuszczają:]

    OdpowiedzUsuń