sobota, 7 stycznia 2012

Czujesz miętę? ;-)

Nie jest to żadna reklama gumy do żucia, ani tym bardziej pytanie z podtekstem, lecz Nowy Rok rozpoczynam od karteczki w kolorze miętowym.


Można powiedzieć, że jest ona w całości sponsorowana przez sklep scrap.com.pl i to w dosłownym znaczeniu, bo papiery, kwiatki, ćwieki, ba nawet wykrojniki z urodzinowej promocji ;-) Tylko baza ze sklepu papierniczego:-)
Szkoda, że tak późno odkryłam tę miętowo-turkusową kolekcję papierów, bo w sklepie są już na wyczerpaniu a dodruku się nie planuje.
Cóż poradzić, że poczułam do nich miętę dopiero teraz?;-) Nie pozostało mi nic innego, jak poczynić odpowiednie zapasy, z tego co zostało jeszcze w sklepie:-)

A tak w ogóle, kartka jest na - niebawem nadchodzący - Dzień Babci.
Prosta i bez zbędnych bajerów, taka, jakie mi się zawsze podobały.



Lubię te konturówkowe zdobienia. Są efektowne, a przy tym mniej z nimi roboty niż ze zwykłymi przeszyciami;-)

A korzystając z okazji, że jest to mój pierwszy tegoroczny wpis, życzę wszystkim Podglądaczom udanego roku, a sobie tego, żebyście zostawiali po sobie jakiś ślad w postaci komentarzy...:)

5 komentarzy:

  1. No, no, no! Faktycznie można poczuć miętę od pierwszego wejrzenia! :D GRATULUJĘ :)

    A skoro kartka ta pójdzie do naszej wspólnej babci, muszę stworzyć coś radykalnie innego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta kartka, ja poproszę dwie! - a za konturówkę szacun - tyyyyle kropek zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  3. a mam jeszcze pytanie na przyszłość. Czy jest możliwość przysłania Ci zdjęcia (na. solenizanta albo darczyńcy) i umieszczenie go na kartce?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza klasa Gosza! Prosta, ale jakze efektowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarze i... zamówienia:)
    Monika, wszystko się da:)
    Co do komentarzy, to nie ma wymogu, że mają być tylko miłe;)
    Pozdrawiam i ściskam każdą z Was:)

    OdpowiedzUsuń